اطلاعات خرید
هزینه ی ارسال و بسته بندی کالا طبق هزینه پست و در صورت درخواست مشتری برای ارسال با سرویس های متفاوت طبق هزینه ی توافق شده ارسال می گردد بر عهده ی مشتری می باشد .
در صورت انتخاب پست برای نحوه ی ارسال کالا از طرف مشتری مدت زمان ارسال کالا را پست مشخص می نماید بعلاوه ی مدت زمان کوتاهی برای ارسال از طرف فروشگاه که حداکثر از طرف فروشگاه یک روز کاری می باشد.
بعد از خرید کالا از طرف شما مشتری گرامی و هنگامی که واریز هزینه از سمت مشتری مشخص و تایید شد فروشگاه موظف می باشد کالا را در صورت امکان تست و به پست تحویل نماید و مراتب را به مشتری اعلام نماید .
در صورت تمایل به دریافت فاکتور بعد از دریافت کالا توسط مشتری بعد از هفت روز می توانیدبا درخواست از طرف مشتری فاکتور خود را دریافت نمایید .
اطلاعات پرداخت
از زمانی که سفارش از حساب بانکی گرفته می شود به صورت رسمی فروشگاه موظف است مراحل چک کردن سفارش و تحویل آن را انجام دهد.
برای اینکه ما از رسیدن سالم کالا به دست شما مشتری گرامی مطمئن شویم لطفا بعد از رسیدن کالا به دست شما از آن فیلم و مستندات و عکس تهیه بفرمایید و برای ما ارسال بفرمایید در صورت دریافت کالای آسیب دیده و یا اشتباه سریعا مراتب را به فروشگاه اطلاع داده توسط واتساپ و اینستاگرام می توانید به ما دسترسی داشته باشید .درصورت تایید اشتباه از طرف فروشگاه حتما آن را جبران و در صورت آسیب دیدگی از طرف فروشگاه ما موظف به رساندن کالا به صورت سالم به دست شما هستیم . در صورتی که کالا در پست و یا بعد از دریافت مشتری آسیب ببیند هزینه ها بر عهده ی پست و مشتری خواهد بود لذا ارسال مستندات پس از تحویل ضروری بوده و در صورت عدم ارسال مستندات و یا تاخیر در ارسال فروشگاه سلب مسئولیت می نماید.
در حالت کلی خیر ولی در صورت تمایل به تغییر یا لغو سفارش با فروشگاه هماهنگ نمایید .در بعضی از شرایط شاید امکان لغو و تغییر وجود داشته باشد.
بعد از تحویل کالا به پست به شما از طریق پیامک کد ارسال پستی اطلاع داده خواهد شد می توانید از این طریق رهگیر کالای سفارشی خود باشید.